Epätoivo iskee, kun itsekuri on niin heikko. :( Syön melkein päivittäin läjittäin suklaata... Miten näistä herkkuhimoista taas pääsee eroon?? Onneksi imetys kuluttaa tehokkaasti, niin en kuitenkaan liho enää lisää. Mutta tiedän miten käy sitten kun imetys loppuu, jos ei tämä mässääminen lopu pian. Maanantaina oon käynyt viimeksi vaa'alla, silloin lukema oli 94,6kg, alimmillaan synnytyksen jälkeen on ollut 93,9kg.

Liikuntapuolikin on vielä vähän rappiolla. Koiran kans oon lenkkeillyt, mutta nekin lenkit on aika lyhyitä ja suuntautuu turhan usein tuohon kaupalle. Ärsyttää olla tämmönen löysä läski! >:/ Tämän kuun loppuun on salijäsenyys katkolla. Ens kuussa onkin sitten ihan pakkopakko käydä siellä, kun mulla on vielä sitä pakollista vuoden jäsenyyttä pari kk jäljellä, enkä todellakaan aio näistä minimaalisista rahoistani maksaa turhaan. Ois kyllä aivan äärettömän ihana saada PT-opastusta muutaman kerran, mutta ne on niin kalliita, ettei mulla taida olla niihin varaa. :( 

Päätin, että aloitan taas ruokien merkkailut Kiloklubiin. Miinukselle en yritä, kun kuitenkin imetän ja vielä luovutan maitoa sairaalaankin, mutta että sais edes jonkinlaisen kurin näihin syömisiin. Mulla kun tämä itsekuri on tosiaan sitä luokkaa, että jos herkut ei näy missään, niin niitä ei oo syöty. Sitten kun säännöllisesti kirjaan syömiseni ylös, niin ne herkutkin yleensä vähenee. Niin toivon käyvän nytkin...

Haluatteko loppukevennykseksi tietää mun tämänpäivän syömiset? No, tässä ne tulee:

Aamupala: teetä, hunajaa, graham-paahtoleipää 2 viipaletta, päällä oivariinia, kinkkua ja juustoa (Oltermanni)
Aamun välipala: levyllinen Maraboun uutta salmiakkisuklaata (joo-o, kokonaan!)
Lounas: 2 siivua graham-paahtoleipää, päällä oivariinia, kinkkua ja juustoa, lasi maitoa
Välipala: Kaakaota, jossa suklaata ja vaahtokarkkeja, 4 voileipäkeksiä, joissa päällä oivariinia ja juustoa

Siinäpä ne. On muuten vähän nälkä, kun oon viimeksi syönyt joskus 5 tuntia sitten nuo voileipäkeksit. Näinhän tätä ei vissiin pitäis tehdä?