Jee, tämäkin päivä liikunnan osalta putkeen! :) Tai no, ohjelmassa oli 30 min reipas lenkki, mulla oli 20+20 min normaali tahtiin, 20 min vähän reippaampaa kävelyä. Eli yhteensä tunti! Hyvä minä!

Lihakset on aika hellinä sen eilisen piloxingin jäljiltä. Lähinnä jalat ja pakarat. Yllättäen vatsalihakset ei oo kipeät, vaikka niitäkin aika ruhtinaallisesti käytettiin. Niitä oon kyllä treenannutkin jo syyskuusta asti, että ehkä ne ei oo ihan niin heikolla hapella ku kaikki muut. :D Mutta ihanaa, kun lihakset on kipeät, tietääpä käyttäneensä. :)

Söin eilen sen toiseksi viimesen suklaakeksin, tunsin sen ansainneeni. :) Ja edelleen oon aika ylpeä tästä uudesta itsekuristani, tänäänkin kävelin kaupan karkkihyllyjen ohi mitään ostamatta. Vaikka mulla oli mukana karkinmankujakin. (Ei siis lapsi, se ei vielä tiedä karkista tuon taivaallista.) Ja sain siis sen mankujankin olemaan ostamatta! :D Tultiin meille syömään oikiaa ruokaa. Ja siis se toinen keksi on vielä jäljellä. Jaksan noista kekseistä jauhaa, kun oon niin ihmeissäni siitä, etten oo niitä kaikkia vielä syönyt. Joten malttakaa vielä muutama päivä, niin oon syönyt sen viimesenkin ja lopetan niistä kirjottamisen. :D

Ruuan osaltakin ihan hyvä päivä, vaikkakin vihannekset ja hedelmät on aika vähillä ollut tänään. Iltapalaksi onkin tarjolla omenaa, päärynää ja klementiiniä, NAM! Mun suosikkeja. Banaania en kykene enää syömään, kun oli pitkä aika etten juuri muuta hedelmää syönyt. Yliannostus. Mutta nyt hömppäviihteen pariin. Ja niiden namihedelmien.