Ei taida kunnian kukko laulaa. Oon mässännyt niin älyttömästi tämän viikonlopun, ettei VOI olla miinusta. Suurimmaksi osaksi se on toki nesteitä, kuten tässä artikkelissa todetaan. Riinakin oli näkynyt löytäneen tuon saman jutun. Luin tuon jo salilla paperiversiosta, siinä oli vielä vähän enemmän juttua. Ja tilasin muuten itelleni tuon Fit-lehden, se oli hyvä! Oon siis jonku kerran sitä salilla lukenut. Oon viime aikoina perunut muita mulle tulleita lehtiä, joten totesin että voin nyt tilata yhden lisääkin. Mielenkiinnolla siis odotan, kuinka paljon tuo lehti antaa lisämotivaatiota. :D

Mutta siis takas siihen mässäämiseen. Mulla on kyllä kalorit pysyny ihan hyvin miinuksella, eilenkin 641, tänään synttärijuhlinnan takia vähän vähemmän. Itsehillintä petti totaalisesti voileipäkakun, täytekakun ja unelmatortun äärellä. :/ Ja ne cocktailpiirakat! Huhheijaa, tulipa syötyä jokunen. Tänään mennään jo lähelle nollatulosta kaloreiden osalta. Mutta siis kyllä pitäis vähän pudota, kun viikon ajan päivän keskimääränen vaje on kuitenkin n. 600kcal, vaikka tänään menis nollillekin. Tänä aamuna vaaka vaan näytti aika paljon enemmän ku maanantaina... Eilen söin kyllä sipsiä, että varmaan aika paljon tuli turvotusta kun ei juonut sitten tarpeeksi.

No, kauhulla odotamme huomista!