Keskiviikko:

Kesto 55 min
Korkein syke 182 (94% maksimisykkeestä)
Keskisyke 131 (68% maksimisykkeestä)
Kulutus 382kcal, josta 50% läskiä

Perjantai:

Kesto 1h 12 min
Korkein syke 176 (91% maksimisykkeestä)
Keskisyke 126 (65% maksimisykkeestä)
Kulutus 467kcal, josta 50% läskiä

Siinäpä ne. Toki oon käynyt koiran kans lenkillä joka päivä, mutta en jaksa virittää mittaria sitä varten. Se kuuluu mun perusliikuntaan.

Kyllä mun vissiin täytyy lähteä piakkoin vaateostoksille. Ne farkut, joista oli aiemmin kuva, on aivan liian isot! Ajattelin, että ne menee tän kevään, mutta ei... Näin tänään itseni kokovartalopeilistä ne farkut jalassa ja ne oli ihan karseet! Nehän lököttää joka paikasta. Kun ne ei tahdo pysyä jalassa, niin ne roikkuu ja löysät lahkeet näyttää vielä hirveemmiltä sillon ku tuossa kuvassa, jossa ne housut on kuitenkin ylhäällä. Oon kaikki vanhat, liian pienet vaatteet laittanu surutta kierrätykseen, joten mitään vanhaakaan ei ole. Jotkut hameet vaan on ollu vähän tiukkoja, mutta nyt sopivia. Kohta isoja. :D Mutta siis kun en omista ku nuo yhet farkut, niin ne pitää ehkä uusia. Käytän siis enimmäkseen hameita. Ne vaan pitenee, kun laihtuu, valuvat vyötäröltä alemmas ja alemmas ennenku tipahtaa kokonaan päältä. Suosikkihame on jo liian iso, ei voi käyttää enää. :/ Pitää pienentää se sopivaksi sitten joskus, kun oon vielä vähän (tai paljon) pienempi.

Tänään on kai herkkupäivä. Ei mun ees tee mieli karkkia. Enemmän jotain ihanaa mustikkapiirakkaa tai mutakakkua. Pitää ehkä keksiä joku juhlanaihe, niin voi kutsua vieraita syömään, ettei tartte syödä kaikkea itse. Sitte vois ehkä leipoakin. Ei viitsi leipoa jos pitää syödä kaikki itse.