Mun tekis kauheesti mieli ostaa sykemittari. Mulla on ollu ennen, mutta se on kadonnut jo monta vuotta (ja muuttoa!) sitten. Mun mies ei vaan oikeen oo ymmärtäväinen tämän asian suhteen. Sen mielestä mulla ei oo sellaselle tarvetta. Minä vaan oon kovin välineurheilija, eli tarvin kaiken maailman vehkeitä pitämään motivaatiota yllä. Oon kuolannut Polarin paria mallia, siis näitä: FT40 ja FT60. Suunnollakin on muutama varteenotettava, ainakin M5. Nuo Suunnon mittarit näkyy vaan olevan järkiään kalliimpia, joten taidan kallistua tuon Polarin kannalle. Oon aatellut palkita itseni tuolla sykemittarilla sitten kun paino on 90 kg tai alle. En oo varmaan ainakaan kymmeneen vuoteen painanu alle 90 kg, joten ajattelin sen olevan sopiva luku. Tänä aamuna paino oli jo 97.7, joten ihan hyvältä näyttää. :) Toki nämä ensimmäiset kilot on ihan varmasti pelkkiä nesteitä, mutta kuitenkin. Takapakkia on todennäkösesti odotettavissa jossain vaiheessa. Nyt tuntuu kuitenkin että motivaatiota on tähän painonpudotukseen jopa niin paljon, että tekis mieli laittaa projekti "pikkusisarus" tauolle. Toisaalta taas en usko, että kovin nopeasti tärppää, joten eiköhän tässä jonkun kilon ehdi tiputtaa ennen mahdollista raskautta. Kunhan se 90 ehtis mennä rikki! :D Kiloklubi sanoo sen olevan saavutettavissa 11 viikon kuluessa. Katotaan, miten käy.

Ajattelin, etten tänne kuitenkaan laita noita ruokapäiväkirjoja, kun kirjottelen ne jo kertaalleen tuonne Kiloklubiin. Kalorit ja vajeen vois tietty laittaa vaikka sivupalkkiin, niin ne näkis iteki sieltä kerralla helpommin kuin tuolta Kiloklubista. Välillä tietenki voi laittaa tännekin itselle ylös päivän ruokia, niin ne löytää helpommin.

Mun pitäis ottaa yhteyttä kuntosaliohjaajaan, että katottas mulle uus ohjelma. Pitäis saada käsiä treenattua enemmän ja muutenkin olis kiva saada vähän vaihtelua. En uskalla itsekseni niitä laitteita kokeilla, kun teen kuitenkin väärin. Keskivartaloonkin vois jotain uutta kokeilla.