Enkös viime perjantaina sanonut, että mulla tulee joka toinen viikko pieni pudotus ja joka toinen viikko iso. :D No, nyt oli sen isomman vuoro, ja niinku sarjaan kuuluu, niin se oli -1,1kg! Päivän luku siis 93,3, joka näyttää vaa'an kertomana jo melko pieneltä. :) Yli kilon jäin vielä tavotteesta, mutta se olikin aika optimistisesti tehty tavote, joten ei edes harmita.

Tällä viikolla on ollut vähän harvakseltaan päivityksiä. Oon käynyt salillakin, mutta en sitä tänne kirjannut. Oon kohta lähdössä viikon toiselle salikeikalle, joten päivittelen sitten molemmat yhtä aikaa.

Täytyy vielä loppuun kertoa mun aamun ihmetykset. Mehän ostettiin viime perjantaina sellaset pienet pussit karkkia Makuunista, 250g/nokka. Nehän piti tietenki kaikki syödä kerralla ja siitähän seurasi luonnollisesti ihan torkeen paha olo. Mutta! Tällä viikolla mun ei oo juurikaan tehnyt mieli karkkia. Historiallista! Tai siis ei oo iltasin ees käyny mielessä, että pitäis olla jotain mässytettävää. Oon siis aika tehokkaasti päässy siitä tapamässäämisestä eroon. :) Nyt eilen illalla mies puhui, että tänään on karkkipäivä, mutta ei mulla mitään ihmeempiä karkkihimoja ole. Se tulee ehkä vasta siinä karkkihyllyn edessä kaupassa... Sen verran oon herkutellut, että eilen ostin Da Capo -patukan, kun oli niin kauhee nälkä. Ei ehkä paras nälänsiirtäjä, mutta ennen olisin valinnut sen tilalle kokonaisen karkkipussin, joten edistystä. Nyt otin kuitenkin melkein pienimmän mahdollisen suklaan. :)

Nyt vaan odotellaan pojalle hoitajaa, että pääsen salille. :)