Eilen tuli siis käytyä siellä mittauksessa. Ihan hyviä tuloksia edelliskertaseen verrattuna. :)

Tässä tulokset (suluissa edellismittauksesta 9.11.):

Rasvaprosentti: 40.2% (42.5%)
Rasvan massa: 38.6kg (41.7kg)
Rasvaton massa: 57.5kg (56.3kg)
Lihasmassa: 54.6 (53.5)
Viskeraalinen rasva: 8 (9)

Lisäksi tuosta kävi ilmi, että mulla on läskiä eniten käsissä ja vähiten keskivartalossa. Tuon mukaan mun käsien rasvaprosentti on siinä reipas 50% ja keskivartalon vain 33,7%. Uskoiskohan tuota? Lihasmassaa mulla on ihan kiitettävästi, kunhan se ei vähene kun paino putoaa. Mutta tähän mennessä sitä on ainakin tullut lisää, niin pitää vaan pitää huolta että syö tarpeeksi proteiinia ja muistaa käydä salilla. :) Käsiä pitäis treenata enemmän, että sais niihin lisää lihasta ja tuota läskin määrää vähemmäksi.

Tuo viskeraalisen rasvan määrä on erityisen hyvä asia. Siinähän se normaali, hyvä arvo on 1-12, joten ei oo ees ihan yläpäässä tuo mun lukemani! :D Ja sekin oli pienentynyt kolmen kuukauden takaisesta. Oon kyllä tyytyväinen.

Nyt pitää vaan parannella tämä flunssanpoikanen, että pääsen taas treenaamaan. Mulla on synttärit ens kuussa ja ajattelin toivoa lahjaksi PT-tapaamisia muutaman. Sais taas uutta puhtia tähän liikuntaan.