...paino oli alempi kuin vuosi sitten tähän aikaan! :) Aika tasan vuosi sitten mun paino lähti nousuun raskauden myötä (siis heti plussan jälkeen...) ja nyt se on viimein alempi. 91.9 näytti vaaka tänä aamuna! Ei mee kauaa siihen, että lukema alkaa kahdeksikolla. Semmosta lukemaa ei oo vaaka mun alla näyttänyt varmaan tämän vuosituhannen puolella. :)

Tunnustan tähän samaan hengenvetoon, että oon syönyt tummaa suklaata sekä eilen että tänään, mutta sama levy on vieläkin olemassa, vielä kolmannes jäljellä maanantain herkkuhetkeen. Mulla on tullut tavaksi istahtaa teekupposen ääreen kun molemmat lapset nukkuu. Teen kans on tietenkin kiva olla jotain pientä naposteltavaa, tähän asti se on saattanut olla karkkipussi, keksipaketti tai jotain muuta hullua mättämistä, mutta nyt oon onnistunut karsimaan sen tuohon pieneen määrään suklaata. Huh! Tuo Brunbergin maidoton suklaa on oikeasti tosi hyvää, se ei oo niin kuivaa kuin ne oikeasti tummat suklaat, makeaa mutta ei liian. Sitä voi syödä vaikka koko levyllisen, mutta oikeasti ne ensimmäiset pari riviä vain maistuu hyviltä. :)

Tälle aamulle on myös tehty reilun puolen tunnin lenkki koiran ja rattaiden kans. Kävin viemässä esikoisen kerhoon, joten nyt mulla on taas hetken hengähdystauko, kun pienempikin nukkuu. Kyllä tämä arki multa aika tehokkaasti imee mehut, eikä tämä pieni tauko tee ollenkaan huonoa. On vaan niin vaikea päättää, meniskö sohvalle kirjan kans vai pöydän ääreen ompelemaan. :D