Nyt se on iskenyt. Ei oikein jaksais. Ihmeen pitkäänhän tätä tsemppiä on kestänytkin! Aiemmin mun laihdutusyritykset on kestänyt maks. viis päivää ja lopahtanut heti alkuunsa. Nythän tätä on kestänyt jo melkeen kymmenen viikkoa! Mutta siis en oo Kiloklubiinkaan merkkaillut kahteen päivään ja oon herkutellutkin urakalla. Kunhan nyt ei lähtis paino nousemaan... Mutta vaikka oon herkutellut, niin oon yrittänyt pitää syömiset muuten kurissa, pienentänyt annoskokoja. Ja oon sentään käynyt kuntosalilla, tässä siitä speksit:

Kesto 1h 15 min
Korkein syke 179 (93% maksimisykkeestä)
Keskisyke 124 (64% maksimisykkeestä)
Kulutus 468 kcal, josta 55% läskiä

Että ei nyt ihan paha kuitenkaan. Kyllä tästä suosta vielä noustaan, ehkä jo tänään. :) Ainakin aamupala on merkkailtu, jospa se jatkuis loppupäivänkin. Tänään vaaka näytti 93.2, että 100g vähemmän ku viime perjantaina. :D Että plussaa ei pitäis ainakaan paljoa tulla huomenna. Sais sen toiset 100g vielä tipahtaa, niin olis 6kg kokonaispudotus. Valittelin eilen miehelle, että kun ei 6 kiloa näy missään, niin se lohdutti, että sekin jo vähän huomaa painon pudonneen, vaikka näkeekin mua päivittäin. Se on kyllä niin kohtelias, että se saattaa sanoa sen vaan lohduttaakseen. :D

Motivaatio on siis hieman kadoksissa, mutta ehkä se on löytämässä jo takaisin kotiin.