Ekan laihdutusviikon saldo oli -1,4 kiloa! Tänään näytti siitä vielä 400g vähemmän, joten ihan hyvä vauhti on. Paino jumittikin viime viikon loppupuoliskon siinä 97,7 kilossa, joten oli sen aikakin jo pompsahtaa alaspäin. :) Viime viikon keskimääräinen päivävaje oli muuten 598 kcal, ihan hyvä kai. KK tosin ehdottaa mulle 681 kcal vajetta/ päivä.

Ei tää mun elämäntaparemonttini vielä ihan kohillaan ole, vaikka paino putoaakin. Joudun tosi tarkkaan kyttäämään kaloreita, kun tulee kuitenkin joka päivä napsittua jotain herkkua. :/ Missä on mun itsekuri??? Liikunta sentään alkaa olla mallillaan, mulla on viikossa keskimäärin 5 päivänä liikuntaa. Yhteensä viikossa tulee n. 4 tuntia jonkinlaista urheilua. Enimmäkseenhän tuo on koiran kans ulkoilua, jota tulis helposti paljon enemmänkin, jos vaan viitsis. Mulla on vaan niiiiiin hyvä tekosyy! Me lähdetään lenkille aina kun lapsi menee päikkäreille, joten haluan tulla mahdollisimman pian takas sisälle tekemään omia juttujani. Ja tuo lapsihan on sitä laatua, että se nukahtaa aina rattaisiin, joten muihin aikoihin ei voi mennä, ku se nukahtaa ja menee päivärytmi ihan sekaisin. Ja siis mitä ne mun omat jutut on? No, nytkin istun tietokoneella (järkevää). Aika usein teen käsitöitä (niitä on mahdoton tehdä tuon taaperon kans!) ja ylipäätään nautin siitä, kun ei kukaan roiku lahkeessa. Meillä on menossa takertumisvaihe, joten tää oma aika on aivan ihanaa! Onneksi tuo nukkuu vielä aika pitkiä päikkäreitä kuitenkin. :)

Vielä on siis parannettavaa, paljon. Pienin askelin kuitenkin mennään eteenpäin. Jospa tämän vuoden lopulla paino olis kuitenkin jo vähän terveellisemmissä lukemissa kuin nyt. Kiloklubin ennusteen mukaan tämän vuoden loppuun mennessä painon sais tiputettua 68 kiloon, mikä olis ihan älyttömän mahtava saavutus! Sitä kohti siis.